Vi gör vårt bästa för att skicka alla ordrar som är lagda före kl. 16 på helgfria vardagar. För att din order ska prioriteras i kön rekommenderar vi tillvalet Expresshantering. Du kommer att kunna se vilka leveranssätt som finns tillgängliga för just din order så snart du angett din leveransadress i kassan.
Väljer du tillvalet Expresshantering i kassan skrivs din beställning ut omgående för hantering hos oss, på så sätt kommer din order skickas snabbast möjliga. Observera att leveranstiden från dess att vi skickat din order (normalt 1-3 dagar) inte påverkas av detta val.
Din order skickas som paket med PostNord och du kommer få ett kollinummer som du kan använda på PostNords hemsida för att spåra din order och se när den ankommit till ditt valda ombud. Du kommer även få ett sms när ordern finns att hämta. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.
Din order skickas som paket med PostNord och du kommer få ett kollinummer som du kan använda på PostNords hemsida för att spåra din order och se när den ankommit till din valda paketbox. Du öppnar ditt fack med säker identifiering, via PostNord-appen och Mobilt BankID. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.
Med PostNords hemleverans får du din beställning utkörd och levererad direkt hem till din dörr under dag- eller kvällstid. Du aviseras i PostNord-appen samt via sms och e-post med ett förslag på leveransdatum och tid. Det finns alltid möjlighet att anpassa din leverans. Du kan till exempel välja annat datum/tid, personlig leverans vid dörren eller att hämta ditt paket på ett av PostNords serviceställen. Vid hemleverans kan du följa ditt paket i realtid med hjälp av karta, se beräknad ankomst och antal stopp före dig. Leveranstid 1-3 arbetsdagar.
Om du handlar som företag eller kommun/landsting har du möjlighet att välja företagspaket, paketet körs då ut till leveransadressen mellan kl. 07.00-18.00. Det går också bra att välja företagspaket om du önskar leverans till ditt jobb.
Detta alternativ är synligt om speditören levererar till ditt postnummer och om beställningen får plats i skåpet. Så fort din beställning hämtats från vårt lager kommer du få ett sms. Paketet sorteras nästkommande vardag hos Instabox, du kommer få ett sms där du kan kontakta Instabox via deras chatt om du önskar göra någon förändring i leveransen. När paketet finns att hämta i Instabox-skåpet får du ett till sms med öppningskoden. Identifiering med Mobilt BankID kan efterfrågas. Liggtid 3 dagar med möjlighet till förlängning, då kontaktar du kundtjänst hos Instabox. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.
Instabox levererar beställningen till din dörr mellan kl. 16.00-22.30. Beräknad leveranstid är beroende på vilket postnummer du bor på, den ser du i kassan när du lägger din beställning. På leveransdagen får du ett uppdaterat intervall när leveransen beräknas ankomma. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.
Detta alternativ är synligt om speditören levererar till ditt postnummer och om beställningen får plats i skåpet. Så fort din beställning hämtats från vårt lager kommer du få ett sms. När paketet finns att hämta i Budbee Box-skåpet får du ett till sms med öppningskoden. Identifiering med Mobilt BankID kan efterfrågas. Liggtid 7 dagar med möjlighet till förlängning. Kontakta Budbee för mer information. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.
Budbee levererar din beställning till din dörr under vardagar mellan kl. 16.00-22.30. Du bestämmer själv om Budbee ska knacka, ringa på eller lämna paketet utanför din dörr. Beräknad leveranstid är beroende på vilket postnummer du bor på, den ser du i kassan när du lägger din beställning. Handlar du för mer än 600 kr bjuder vi på fraktkostnaden.